17-year-old Anton goes to a holiday cottage on the craggy Atlantic coast with his mother, Luzia and her lover, Paul. As the harmony between Luzia and Paul increases, Anton is pushed out onto the jagged costal landscape. It is there that he meets a mysterious teenage couple, Katja and David. And Anton finds himself drawn into an increasing vortex of emotional confusion - where sexual enlightenment, subtle seduction and surprising violence all play a part.