A horror story about four friends who find the entranceway to a network of medieval tunnels beneath Prague. After journalist Renata's colleague disappears in the cellar of her building one night and her Argentinean roommate starts having strange dreams, weird things start to happen in the building. When the two girls and their neighbour Honza and friend David find the entrance to an underground labyrinth in the cellar and decide to enter it in search of the missing girl, we soon realize that they will have to fight for their lives. It seems that the labyrinth may be playing its own game...