Everyone longs to catch a billionaire - the police, reporters, politicians, artists, ladies and even clergy. A report is fabricated accusing a successful businessman, Patrick Grossmann, of racism. When the media launches a full-blown campaign against him, the atmosphere gets so thick that anyone can kick him while he's down just to prove their morality. Grossmann's demise seems inevitable until he gets an idea: buy a TV station and get the public opinion on his side.