Summer 1998. The gala night of a beauty contest held in a seaside resort, where "Miss Queen of Hearts" is about to be elected, is ruined by a sudden and windy storm that gets on Ercole Preziosi's nerves, the entertainment manager who has organized and now hosts the show. The audience is restless and Ercole insults them, breaking off and fleeing on his old Mercedes, where his chaffeur Nicola, a twenty-seven year old guy from Sicily, is waiting. In the car, as usual, Nicola tells Ercole some jokes to try and relax him.