Emma and Thomas, a couple in their thirties, have been trying to start a family for three years and seven months now, but without success! Their tests are okay, there is nothing to prevent the conception of this long-awaited child. But they can’t escape the vicious cycle of daily work stress, friends and the constant presence of Emma’s parents. After an umpteenth visit to the gynaecologist, the only solution left to try is a holiday, far away from stress and the people who surround them. Unfortunately, by trying to send the invasive parents-in-law to the other side of the world and get away from their depressed friends, they end up having the worst holidays of their life while waiting for ovulation D-day !