Amélie would like to have been born in Paris, in a smart neighbourhood. Her mum would have been as beautiful as a princess and her dad would have worn a smart suit and beautiful tie, like a French President. They would have lived in a beautiful house, as big as a castle, with lights everywhere and beautiful red curtains, but never mind... No one asked for her opinion... Her name is Amélie Bodin, she was born in the fields amidst the bees, and her life won’t be a fairy tale!...