The story of 14-year-old Anna. She leaves her boarding school to return to her village for the holidays, during which she must hold her confirmation ceremony, an important step in Catholic life. On her arrival, she is reunited with her adored grandfather and her mother, who withdraws into an increasingly pious life, taking refuge in the company of a priest and childhood friend. Anna also meets Pierre, a free-spirited and light-hearted teenager, who cares little about God. Finally, she tries to catch up with her father, who no longer lives with them. During her experiences, deep down Anna seeks to give herself body and soul. But does she seek to give herself to God or to something else? This something she cannot yet describe reveals much about her.