Kevin is new in youth prison. Due to over-occupancy he has to share a cell with Tommy, Andy and Marc. A partnership of convenience in a system where only the strong prevail and which is dominated by violence and latent aggression. Oppression and beatings are a daily occurence. It is hard for Kevin to establish himself. Especially Marc and Andy are after him. He's afraid of not sticking it out. Only Tommy gives him an amicable advice: In this system, you're either a victim or a culprit. If he doesn't want to be a loser anymore, he has to start fighting... A piece of advice that will trigger most dire consequences...