Tired of being bullied and humiliated at school, Alf decides to take action against his tormentors. He allies himself with a classmate and together they form a secret pact. Inspired by the struggles of Niccolo, the hero of a Manga comic book, the two of them challenge the mechanisms of power in the class. And they succeed in shaking up the hierarchy and changing the rules of the game. Or do they?