A story about a man who loved and loathed women, a heartless seducer who took great delight in enticing and abandoning his prey. In this film adaptation of W. A. Mozart's opera 'Don Giovanni', the sensual Juan is a self-confident, modern man, who has a perpetual need to feel and sense life to the full.