The story of Sara, Mikkel, Hassan and Louise, four teenagers, who are searching for their own identity and an anchor in their lives. One ill-fated day in the classroom a misunderstanding is thrown out of proportion and creates a wave of chaos. Suddenly they are the guilty ones and the victims of a game that has got out of hand.