Tor Lindblom makes a fortune supplying the Nazis with everything from liquor and cigarettes to cement and steel. He also owns the Club Havana, a nightclub in Oslo frequented by the industrial elite of occupied Norway, Officers of the Wehrmacht and opportunistic hustlers of both sexes. Tor is in love with the singer in the nightclub Eva, a British double agent who works part-time for the Gestapo. When Dr. Walter from the Reich General Auditor’s Office arrives in town to check the books, events for Tor Lindblom and his business partner, SS Major Krüger, take a sudden turn for the worse.