Ivan, small-time bandit, crosses paths with Sonia, a young woman from the provinces who has recently come to Paris. He hates her ight from first sight. She falls madly in love with him right from first sight It's settled: this cruel man will be her Prince Charming, her hero, the man of her life. While Ivan's hatred is tenacious, Sonia's patience is angelic - or should that be demonic?