Muinski, a dealer, lives by night in a mysterious old city, together with Tô, a dying Asian man. Tired and short of clients, Muinski wants to stop and set up a bookshop but he starts to receive strange packages containing a black powder, an unknown drug… He tries it out. One evening, Muinski invites a few friends to his place for a party, after which his world is turned upside down. Under the influence of the drug, Muinski goes beyond the point of no return… But things aren’t as simple or as clear-cut as they seem.