Mozart had an older sister nicknamed Nannerl. As a child prodigy, she and her brother are introduced to all the Courts of Europe. After a three-year family trip, she meets the son of Louis XV in Versailles and he encourages her to write music. But Nannerl is a girl and girls don’t have the right to compose music.