The story of truck driver Georgy. He leaves his home town with a load of goods, but he is forced to take a wrong turn on the motorway, and finds himself in the middle of nowhere. Georgy tries to find his way, but gradually, against his will, he becomes drawn into the daily life of a Russian village. In a place where brutal force and survival instincts overcome humanity and common sense, the truck driver’s story heads for a dead end...