Charlotte breaks away from life. On a deserted road, she picks up hitchhiker Max, who then disappears after a few miles. Curious, Charlotte returns there at night and is taken by surprise by the bar owner – a strange woman leading a weird mob. First feature film by Franck Richard, who plunges into the genre film combining thriller, fantastic elements and modern western.