Ricky has a dream: to make Staff Benda Bilili the best band in Congo Kinshasa. Roger, a street child, more than ever wants to join these stars of the ghetto, who get around in customized tricycles. Together, they must avoid the pitfalls of the street, stay united and find the force to hope in music. For five years, from the first rehearsals to their triumph in international festivals, Benda Bilili ! (“beyond appearances”) is the story of this dream come reality.