The story of Uxbal. Devoted father. Tormented lover. Mystified son. Underground businessman. Friend of the disposed. Ghost seeker. Spiritual sensitive. A survivor at the invisible margins in today’s Barcelona. Uxbal, sensing the danger of death, tries to reconcile with love and save his children, as he tries to save himself. Uxbal’s story is simple: just one of the complex realities that we all live in today.