In Argentina, more than eight thousand people die every year in road accidents. Behind every tragedy there is an industry, supported by the compensations of insurance companies and the weakness of the law. Sosa, is a lawyer who moves through emergency rooms of public hospitals and police stations in search of potential customers. Luján, is a young doctor from the province. This love story begins the night Luján and Sosa meet on the street. She's trying to save a man's life; he's trying to turn him into his customer.