When five teenagers meet online, innocent friendships are forged. But soon one dysfunctional member of the group, increasingly drawn to the darker side of the online world, singles out the most vulnerable in the group and seizes the chance to erase his own past. A chance to manipulate, to make a statement: a chance to lead someone down the path of no return. Set in both online and offline worlds, this smart psychological thriller has a poignant relevancy, exposing the chilling reality of what happens when the lines between reality and cyberspace become blurred...