A tense, triangular love story of two friends and the woman they both love. The men work as private security contractors in Iraq. Together they risk their lives in a city awash with violence and greed. When Frankie is killed on Route Irish (the road linking Baghdad airport with the Green Zone), Fergus, wracked with grief and guilt, rejects the official explanation and determines to investigate the truth of his friend’s death.