Giovanna is nineteen years old and is a cube dancer in a disco. She accepted to be taped by a television troop for a documentary on a modern girl's typical day. This is how her life is discovered. Her father, Salvatore bursts into her house complaining that her mother wants to leave him because of his numerous betrayals.