Leszek and Jacek return to their home village for the funeral of their father whom they haven’t seen for o long time. When it appears that all the land and the house of the deceased is inherited by a foundation, their anger and irritation reach the limit. Then they find a car in the barn - Warszawa M20 which used to belong to the bishop Karol Wojtyla.