School is a war and war is never right or wrong, war is simply war. The last day of the first term is the every student's nightmare. Only the survivors, those who pass win - and the students are prepared to do whatever is necessary to win. "Mors tua, voto mia". Mutant professors, violent shoot-outs with toy guns, cherry juice all over the place: a splatter nightmare to exorcise the daily horrors of the (un)natural selection of schools.