An ordinary family, as it would seem. The father is a professional soldier who has recently returned from a military mission. His wife Teresa has just got a job in an insurance company. They live with their two sons, a younger daughter and Teresa’s young cousin. The house is colonized by cats brought by Teresa who was touched by their homelessness. How is it possible that in such a family a murder takes place?