Film story about contemporary Poles whose lives are joined in the memorable moment, a week after death of the Pope John Paul II, when millions of people manifested their spiritual union by turning off the lights in their houses. This is not a religious film, it rather focuses on the miracle of inner changes caused by extraordinary events.