Three Russian boys living on a railroad station set off into the world and cross the borders – both literal and metaphorical. Childishly naive and mischievous, they search for an enchanted place, where their huge but simple dreams come true, they search for new life and a better world. How much courage and strength will this unusual journey cost the three little guys? Great little heroes of our times.