A gang of tough London Hoods get more than they bargained for when a Group of Eastern European Businessmen make an offer to buy their club, The Inferno. Refusing to take no for an answer mayhem ensues as the 'businessmen' turn out to be nothing less than a group of vampires hell-bent on reclaiming what they consider to be 'their' property. Gangsters and Vampires battle it out for the ultimate prize...