It’s a crime to steal a baby but what if he is your brother? 14-year-old Casey thinks his family should be together, so when his mother dies he snatches his baby brother from foster care and goes on the run in search of his estranged dad, forcing his older brother, H, to join them. The journey becomes an odyssey across contemporary Britain, with the band of brothers collecting other dispossessed characters along the way.