Christine and Mike live in an ordinary house on a regular street with their teenage son Sebastian. It's early evening and like many working parents there's still dinner to prepare, a phone call to be made and a bottle of wine to be opened. They settle in and unwind from the hustle and bustle of everyday life. There's a knock at the front door... A married couple's night is interrupted when a group of teenagers break into the house and take them hostage, waiting for the son to come home. The teenagers want revenge for the son having grassed up their cousin.