Adam, a rich industrialist aspires to a more cultured world. Spurred on by playful jibes that he’s little more than a city suit living the capitalist's dream, this frustrated amateur opera singer decides to put on an opera in his lavish country retreat. Once his friends see him belting out the notes, he feels sure it will spell the end to their shallow taunts. It might even help him win the hand of Celia, the female conductor he has been pursuing and is the first to be recruited for his showpiece.