After the death of their mother whom they never knew, three half-brothers aged eight, 15 and 17, who have grown up in different milieus, meet for the first time. They spend the big summer holidays together at the house of “Nonna”, their grandmother, with secrets and rabbits, polenta and dirty tricks, adventures and first times.