Dino Fabrizzi is the number one salesman at Nice’s Maserati dealer. At 42, he is at a turning point in his life, the job of manager is openly offered to him and his partner of one year, Hélène, has the firm intention of marrying him. For Dino, life is beautiful, except that this perfect life is built on a lie. Dino is actually called Mourad Ben Saoud. Neither his boss, Hélène and especially not his parents are aware of his false identity...In ten days, Ramadan begins. Mourad, who every year fails to observe it, must this time keep the promise he made to his ailing father. To observe Ramadan on his behalf... For Dino, the Italian, this won’t be easy.