The only persons who really try to understand Giovanni are a psychologist and a nurse: the former through science, and the latter through her own instinct. They even try to learn Giovanni's peculiar language. In the hospital, the two women's efforts are not appreciated and they eventually find themselves forced to kidnap the child.