A darkly comic tale of a young man's battle with madness. Ollie Kepler, wacky astronomy enthusiast and web designer, moves in with his best friend after he loses his fiancée, but is repeatedly drawn back to the place of her death; their unpainted apartment. There, a broken promise made to her returns to haunt him with growing ferocity.