He's a photographer; she's a taxidermist. He's called Manchester; she's called Noon. Together, over one sweaty summer, they create an idyll of uninhibited lovemaking and unfettered - and suddenly the art world wants to get every bit as intimate with him as Noon has been. Commerce, pretension, publicity - can either their love or his creativity survive?