Gabriel and Gabriela have been happily married for 20 years but their sexual desire for each other no longer exists. Is this all life has to offer? After having spent a couple of nights chatting with a stranger on the Internet, they both fall in love – not knowing they have actually found each other. The passionate arousal for the unknown complicates with the guilt for cheating on a lifetime partner. Even more confused is their adolescent and sexually very active son Vladimir, when he finds out that his parents also have desires. One day an encounter of the virtual lovers becomes inevitable...