Sara and Bruno are attracted to one another, but following an affair that went wrong, she is unwilling to get involved. They are very different from one another. Sara is a serious and quiet librarian who is willing to wait for the right man to come along while Bruno seems cynical and looks for the fast gratification of one-night stands. Together they learn rituals and the rhythm of love.