Anna Battista is a young film star with a difficult past. Her mother and brother died from too much drink and drugs. Anna lives a nomadic life travelling between Rome, Paris, London, Amsterdam and Los Angeles in a continuous whirl of auditions, appearances and awards ceremonies. The truth of the matter is that Anna is lonely and on the edge of oblivion. Love is always only sex for her and all her relationships are drug-driven and very degrading. During a stopover in Paris she meets Kirk (Shepherd) a young Australian musician. True love at last!