The story takes place in a strange post-catastrophic world in the not-too-distant future, where the princesses are just as apt to massacre as the bands of gangsters, whose leaders use noble titles without shame. It's like a mysterious computer game. Law has been replaced by power, and civilization has degenerated. Europe is decimated and desolated by war and epidemics. Only shards of our world remain.