Don Pedro is a 35-year-old truck driver. Together with his paraplegic partner Jimmy, he operates a small freight shipping. Over the years they have devised an elaborate, nifty but also illegal system whereby they smuggle African refugees to Europe. Jackie, a young Nigerian woman, is on the run across the Sahara going north, her son Emanuel at her side. Their destination is Geneva, where the boy’s father, a Swiss UN-employee, lives. At the border between Africa and Europe, Pedro, Jackie and Emanuel meet for the first time.