Luk, Patrick and Biggi are the "Tiger-Team". Together they experience thrilling adventures. This family movie takes them to China, where they challenge the dangerous mastermind Q and her henchmen to unravel the secret of the mysterious Moonlught Palace and rescue two panda bears.