A young woman, her old husband, her lover - and Sigmund Freud. Summer 1910. A letter addressed to the 50-years old Gustav Mahler hits him like a bomb. The letter is addressed to him but should reach his young wife Alma. In his desperation he consults Sigmund Freud in Leyden, Holland. A marital drama from the world of symphonic music with a good portion of humor.