Barbara is a director who makes films in prison. Michel is a prisoner who takes part in her film workshop. They fall in love. Their seemingly controlled relationship goes off the rails. But they are not only separated by the prison wall. In an exchange between the inside and the outside world, their passion develops through touch, whispering, furtive letters and looks. In this story, nobody’s hands are free. The lovers are abandoned to fate, imprisoned by their love.