14 years old Oda is too young for love. The Estonian revolutionary Schnaps is too young for war. Both of them have to grow up very fast when they meet shortly before World War 1. It is an era of ejection, fear, violence and destruction. Nonetheless this time will provide a basis for Oda’s hope and desire for her entire life.