Romea, a beautiful Nigerian princess who sells her body at night in Palermo. Giulietto is a street singer and is taken advantage of by everyone he knows. He suffers from nosy aunts, a fat fiancée and his idol is Little Tony dressed as the Italian version of Elvis. Giuletto falls in love with Romea. Everyone is plotting against everyone else in this film that is full of black and white magicians, false relatives, patron saints, fat odalisques, town councillors… a chaotic and noisy mix of colour and base instincts.