Two couples hide out in a remote holiday home, trying to escape the consequences of a breakdown of society. Their relationships deteriorate as supplies grow scarce and they face increasing threats from hungry outsiders. In order to increase their chances of survival, they each have to make choices they never imagined would confront them.