Riccardo and Carmen are married and have a small son called Roberto. Riccardo teaches theoretical philosophy at university and occasionally frequents a brothel called the Mitos Club. A book he has written is published and he is invited onto a talk show called hosted by Valeria an ambitious young journalist and daughter of Giovanni, a lawyer. Giovanni has a client on trial for corruption and this has negative effects both on Valeria's career and the ratings of her show.