Arben is a young Albanian mountain-dweller who occasionally crosses the border into neighbouring Greece, returning to his native village with money to help support his large family. When he finds out, however, that his secret love Etleva is expecting a baby and that her parents are demanding 10,000 EUR from him for the wedding, Arben sets off for distant Germany in search of bigger wages. Coming from a poor environment, he suddenly finds himself in the land of the affluent. But the “European dream” cherished by this illegal immigrant, now stuck in a country with no friends, experience or knowledge of the language, soon turns into a nightmare.